KEY ACCOUNT MANAGER | ICT | Státní správa [Czech Republic]


 

$ads={1}

Váš budoucí zaměstnavatel

Hledáme zkušeného obchodníka - Key Account managera z oblasti ICT a státní sféry.

Tuto pozici obsazujeme pro našeho významného klienta, českou IT společnost, jenž je však zároveň i členem nadnárodníá skupiny. Jedná se o jednoho z největších systémových integrátorů v České republice, který navrhuje, provozuje a dodává řešení IT infrastruktury, podnikových informačních systémů, oblasti IT bezpečnosti, Průmyslu 4.0, vývoje softwaru, cloudových technologií a dalších. Zároveň poskytuje široké centrum konzultací, služeb, servisu a podpory v oblasti informačních technologií.

Máte obchodní zkušenosti ze státní sféry a silný IT background?

Neváhejte a zašlate nám Vaše CV a ucházejte se o atraktivní roli Key Account managera | Státní správa

Vaše CV nám můžete zaslat na email jbraunstein@devire.cz

Požadavky

Hledáme vztahového obchodníka , který dokáže prodat obchodní příležitosti s vysokou přidanou hodnotou. Naším záměrem je najít zkušeného obchodníka s doloženými úspěchy v oblasti ICT , který je ve spojení s moderními trendy ve státní správě a samosprávě . Tento obchodník by měl zahrnovat oblasti jako IT kybernetickou bezpečnost , aplikační obchod (například spisová služba, DMS workflow, SAP ERP), datovou a síťovou infrastrukturu, digitalizaci , inovativní projekty a prodej řešení formou služeb. Zároveň by měl umět efektivně využívat dotační systém a další strategie.

Hledáme pozitivní myšlení , které se řídí svou vlastní vizí, strategií a podnikatelským plánem a osobnost, která:

  • umí a nebojí se dělat akviziční business,
  • je předvídavá a umí pracovat s informacemi,
  • je empatická a umí pochopit potřeby cílové skupiny zákazníků,
  • je flexibilní a dokáže se přizpůsobit rychle se měnícím tržním situacím,
  • je sebevědomá, samostatná a zodpovědná,
  • si cení týmové spolupráce,
  • zná pravidla hry obchodu a umí nalézt cestu k získání důvěry zákazníka a tím i uzavření obchodu.
  • Orientace a kontakty na komerční zákazníky v ČR ,
  • Zkušenost s prodejem IT řešení , služeb a produktů v rámci našeho portfolia
  • Výborná znalost českého jazyka a komunikativní znalost angličtiny,
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Zodpovědnosti

  • Aktivní rozvoj obchodu a dosažení stanovených obchodních cílů,
  • Komunikace s vybranými zákazníky z oblasti státní správy a samosprávy,
  • Akviziční business - proaktivní rozšiřování vlastního portfolia klientů a aktivní hledání nových příležitostí,
  • Prodej specifických ICT řešení , služeb a produktů výše zmíněných oblastí,
  • Aktivní rozvoj vztahů se zákazníky na strategické úrovni.

Nabídka

  • Zázemí úspěšného globálního ICT lídra v regionu CEE&DACH,
  • Pracovní smlouvu na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou,
  • Možnost využití služebního automobilu i k soukromým účelům,
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (Sick days),
  • Široký výběr zaměstnaneckých benefitů, včetně stravenkového paušálu, Multisport karty, výhodných programů SIM karet, dotovaného anglického jazyka a profesního rozvoje, včetně možnosti příspěvku na penzijní připojištění,
  • Prestižní lokalita práce v těsné blízkosti metra C

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال