Asistent/ka úseku nákupu s NJ [Czech Republic]


 

Shrnutí

Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.

Váš profil

$ads={1}

  • administrativní a organizační podpora obchodního ředitele (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
  • samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
  • telefonická a e-mailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
  • sestavování a správa pravidelných reportů
  • práce s interními systémy
  • koordinace plánů zaškolení nově nastupujících kolegů z oddělení
  • celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy

Pracovní náplň

  • 2-3 roky pracovní zkušenost na obdobné pozici (zkušenost v korporátním prostředí výhodou)
  • plynulá znalost německého jazyka na úrovni min. B1 - denní komunikace se zahraničím; anglický jazyk výhodou (nikoliv podmínkou)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
  • reprezentativní vystupování
  • vysoké pracovní nasazení
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • samostatnost a pečlivost
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • časová flexibilita (zajištění obsazenosti kanceláře 8:00 - 16:30 / 9:30 - 18:00)

Nabízíme

  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • možnost využití home office
  • letní, vánoční a jubilejní večeře
  • vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
  • program všestranné pomoci zaměstnancům „S námi můžeš počítat!“
  • zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • balíček pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال